poniedziałek, 14 stycznia 2013

buty

marzę o takich butach:





być może pozwolę sobie na zakup takich butów, ponieważ nigdy nie miałam takich typowych butów do uprawiania sportu. Znalazłam je w cenie 237zł + przesyłka.

jak na razie dysponuję takimi butami:
niestety, jakoś specjalnie nie kupowałam spotkowych butów przez ostatni rok, nie licząc oczywiście Vans'ów i Converse'ów, ponieważ one według mnie nie nadają się do uprawiania jakiegoś sportu, są gorszej jakości.

muszę tylko namówić rodziców na kupno dla mnie takich butów :)
(jestem licealistką, w tym roku kończę 17 lat)

jeśli je zakupię na pewno sporządzę dla was recenzję na temat tych butów. jeśli chodzi o te w/w Reebok'i classic - nie polecam, po pierwsze z uwagi na to, że są to buty typu high, za kostkę, po drugie są skórzane i z przodu po dłuższym użytkowaniu robią się takie slądy znoszenia. Ogólnie nie nadają się do biegania itd., ponieważ posiadają wyjątkowo cienką podeszwę. Kiedy je kupowałam nie myślałam natomiast o tym, że będę w nich biegać czy uprawiać sport. To były tzw. ''buty do tańca'', ponieważ w gimnazjum lubiłam to robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz